|
Post by Haudantuli on Sept 28, 2005 4:38:45 GMT -5
*Haudantuli nostaa päätään kohti Flyta ja murahtaa hampaidensa välistä.* "Idiootti." *Se sanoo ja iskee pitkällä hännällään kohti tulevaa nuorta ninjaa.* "Etkö ymmärrä ettet pysty voittamaan?" *Haudantuli sanoo iskiessään hännällään Flyta maahan ja kääntää murhaavan katseensa Scorpioniin kuin sanoakseen "mitä siinä odotat?"*
|
|
Scorpion
Demoni
~ All About Us ~
|
Post by Scorpion on Sept 28, 2005 12:46:59 GMT -5
Scorpion astuu askeleen taaksepäin, ei pelosta, eikä väistääkseen. Se katsoo uhmakkaana ninjaa ja sitten johtajaansa, joka selvästikin katseellaan komentaa tätä hyökkäämään. Ei, Scorpion ei ollut aikeissakaan hyökätä, miksi se hyökkäisi? Miksi sen pitäisi auttaa? Susi ei ymmärrä mikä pakottaa sitä pysymään paikallaan, mutta paineesta huolimatta demoni ei värähtänytkään, vaan seisoi paikoillaan katse uhmakkaasti Haudantulessa. Scorpion kääntyy pois päin katsoen sivusilmällään urosta jopa ivallisesti, sen komentava katse ei jostain syystä pelottanut, enää. Valkeaharmaa naaras lähtee juoksemaan pois päin, se oli pettänyt johtajansa, kyllä se sen itsekin tiesi, mutta mielummin Scorpion tekisi sen silmästä silmään, kuin salamyhkäisesti, silloin kun tuo ei olisi paikalla.
//Lähdin. ^^' Tämä siis tapahtuu uskoakseni sitä ennen, kuin Scorpion lähtee demoneiden mailta. Tuhma Scorpion! *heilutaa sormeaan* xD\\
|
|
Fly
Blue-moon
"..Taivaan t?hdilt? suunnan m? saan..."
|
Post by Fly on Sept 28, 2005 23:44:17 GMT -5
*Tuntee kuinka Haudantuli iskee ninjan hännällään kohti maata.. Naaras inahti tuskasta ja sätki maassa vähän aikaa.* *Silloin Fly huomaa tämän toisen lähtevän.. tuleva ninja huomaa että tuo vain häipyi... Naaraksen silmät värisivät.. mutta turhaan tuo yritti demonin hännän alta pois..*
|
|
|
Post by Haudantuli on Oct 2, 2005 2:58:29 GMT -5
*Haudantuli katsoo Scorpionin menoa syvän raivon kuohuessa sen mielessä.* "Kyllä minä tuollaiset petturit opetan." *Haudantuli murisee matalalla äänellään.* "Jos tulet takaisin tapan sinut itse!" *Demonien johtaja huutaa Scorpionin perään ja matala voimaksa murina pääsee valloilleen sen kurkusta. Demoni kääntää katseensa häntänsä alla olevaan pikku ninjaan nostaessaan sitten häntäänsä. * "Luuletko että sinusta olisi minulle vastukseksi?"
|
|
Fly
Blue-moon
|
Post by Fly on Oct 2, 2005 10:28:55 GMT -5
*Naaras loikkaa ylös.* "Sano yksikin syy miksei olisi.. älä ala arvioi minua.. voit hakata minua muttet saa minua koskaan hengiltä vaikka minun täytyisi luovuttaa.." *Fly sanoo murahtaen.*
|
|
|
Post by Haudantuli on Oct 5, 2005 4:54:34 GMT -5
"Luovuttamainen osoittaa heikkoutesi." *Haudantuli sanoo pilkallisesti murahtaen raapasiten kynnelään kivilattiaa.* "Ja tuollaiselta rääpäleeltä en uskoisi pääsevän edes hampaanmitan päähän." *Demoni murahtaa laskiessaan pätä taas kyyryyn terävien silmien katse Flyssa.*
|
|
Fly
Blue-moon
|
Post by Fly on Oct 5, 2005 9:05:39 GMT -5
*Fly luimistaa korviaan katsoen Haudantulta murahtaen.* "Rääpäle? Mikä itse sitten olet.. köriläs?" *Naaras ärähtää ryhdistäytyen ja heilauttaa häntäänsä.*
|
|
|
Post by Haudantuli on Oct 7, 2005 14:28:47 GMT -5
*Haudantuli katsoo murahtaen Flyta antaen sitten turkkinsa vaihdella väriään nopeasti kameleontin kyvyllään.* "Annan tekojeni puhua puolestani." *Demoni murahtaa ja lähtee jälleen nopeaan hyökkäykseen iskien hampaansa tällä kertaa edellä kohti uhriaan.*
|
|
Fly
Blue-moon
|
Post by Fly on Oct 7, 2005 23:41:45 GMT -5
*Fly murahtaa.* "Siitä vaan.." *Sanoo luimistaen korviaan ja loikkaa niin ylös kuin pystyy vetäen yhden heittotähden etsien katseellaan Haudantulta ja heilauttaa häntäänsä.* 'Missä..se on?' *Fly ei meinannut tunnistaa demonien johtajaa pimeässä varsinkin kun toinen osasi muuntautua.*
|
|
|
Post by Haudantuli on Oct 10, 2005 8:24:27 GMT -5
*Ensimmäinen hyökkäys meni ohi mutta seuraavaa Fly saa odottaa pikemminkin kuin arvaakaan. Demonin hahmo muuntautuu normaaliin väriinsä suoraan naaraspennun takana muristen kuin ukkosen jyrinä. Taas suuret hampaat lähestyvät ninjaa.*
|
|
Fly
Blue-moon
|
Post by Fly on Oct 13, 2005 6:06:15 GMT -5
*Fly hätkähtää.. se ei ollut nopea aistinen mutta refleksit pelon vallassa olivat loistavat. Fly sai pompattua mutta sai kylläkin iskun takajalkaansa kesken lennon ja laskeutui melko nopeasti suoraa mahalleen maahan inahtaen.*
|
|
|
Post by Haudantuli on Oct 14, 2005 8:07:43 GMT -5
"Säälittävää..." *Haudantuli tokaisee kääntyen katsomaan Flyta.* "Olin odottanut jopa pennusta itselleni parempaa vastusta." *Haudantuli sanoo ärsyttäkseen Flyta hän haluaa ninjan suuttuvan ja menettävän malttinsa että tämä kävisi demonin kimppuun vihan voimalla. Hän itse pörröttää selkä harjastaan saaden itsestään vielä suuremman näköisen.*
|
|
Fly
Blue-moon
|
Post by Fly on Nov 12, 2005 12:13:46 GMT -5
*Fly kömpii ylös muristen silmät todella leimuten tulessa. Pentu ei varonut toista jalkaansa ja rykäisee luimistaen pikimustat korvansa, ainakin Haudantulen juoni näytti toimivan.* "Minäpä en ole pentu, vaan tuleva ninja ja sen saat nähdä!" *Husky pentu huusi samalla kun tarttui toiseen heittotähteen viskaten sen kovalla vimmalla kohti demonia silmät leimahtaen.*
|
|
|
Post by Haudantuli on Nov 15, 2005 8:49:06 GMT -5
*Demoni virnistää mielipuolisesti ja avaa suuren kitansa mielipuoliseen nauruun.* "Ninja? Sinusta? Älä naurata." *Haudantuli jatkaa kunnes huomaa heittätähden lähestyvän. Hän kohottaa suuren tassunsa ja sieppaa heittotähden siihen. Tassu tulee hetkessä veriseksi mutta demoni ei näytä tuntevan mitään. Haudantuli painaa tähden maahan tassullaan ja murahtaa.* "Pian kadut sitä hetkeä kun eksyit tänne." *Sanoo mielipuolisesti virnistäen. Puheesta ja ilmeistä näytti kuin Haudantulella olisi ollut hauskaa niin kuin sillä varmasti oli mutta sen silmät ovat polttavat kuin sulalaava. Samassa taas suuri tassu iskeytyy ninjaa kohti.*
//Muuten haittaisiko jos ottaisin Orionin mukaan peliin? Panisin sen vähän kärsimään. *mielipuolinen* //
|
|
Fly
Blue-moon
|
Post by Fly on Nov 17, 2005 10:53:37 GMT -5
//Ei lainkaan // *Fly oli alkanut jo raivostua oikein kunnolla.* "Se on totta!" *Pentu huusi pörhistäen turkkiaan, se olisi hyökännyt juuri mutta demoni ehti ensin ja naaras paiskautui vatsa edellä ulvaisten kivusta pystymättä nousemaan koska oli toisen tassun alla ja vingahti yrittäen pyrkiä ylös epätoivoisesti.*
|
|